sy rindukan

perasaan cinta ini
ialah cinta
sebagai sahabat
sebagai teman
sebagai kekasih
dan sebagai keluarga.

menerima kekurangan. bukanlah satu perkara yang mudah.
menerima kekhilafan. bukanlah satu perkara yang senang.
kita manusia.
tak semua apa yg kita buat tu betul. kan?
kena muhasabah diri sendiri.
kalau nak marah.
kalau nak tarik muka.
ingat.
ingat dulu mungkin satu ketika dulu kau pernah buat perkara yg sama.
dengan orang lain.
life is fair.
kalau dah kena tepek kat muka kau.
kena lah terima dengan hati yang terbuka.

petang ni
dia takde mood nak cakap ngan aku
even x wish I love you. or good night.
as usual
and
aku x nak merungut
and takde niat nak merungut sekarang.
as long as aku dapat dengar suara dia
walaupun dia diam.
dia angkat call, cakap nak x nak pun takpe
dia buat macam tu pun
still
tenang sikit hati
sbb

I don't know
I just love her.
and aku taknak
merosakkan saat2 manis aku.
dan dia.

cz I really miss
my Farah Natasha.