perbezaan

aku rase teruk sgt
sbb dah berapa minggu dah dia x sihat
aku cuba nak elak dia nangis.
or sedih.
sebab kitorang. tapi x sure usaha aku tu menjadi ke tak.
aku rase dah berapa minggu aku elak tacing or marah2.
kesian farah. 
emo x stabil sokmo.
demam lagi. x sihat.
takpe. aby faham ayg. sebab tu ayg tacing2 pun aby layan.
kalau x demam pun aby layan jugak. bacennnn cennnn!
aku tak pernah tinggalkan kau kan farah? *kesat air mata*
whatever pun. aku. still. berdiri sebelah dia.
so dia boleh buat pilihan.
nak peluk
or nak tumbuk?
hehe

disebabkan sayang sangat kat dia tu
aku rasa sometimes dia perlukan ruang dan masa
and maybe someone
untuk bahagiakan dia. tapi malangnya
time aku nak bagi semua tu kat dia
nak bagi
ruang
masa
peluang mencari someone utk happykan dia
aku x mampu. jealous tu satu hal.
aku tak rase ade orang lain nak replace aku
dah aku je sayang sangat kat dia
boleh pakai tak teori aku? -.-

I really love her. too much!